Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2017 20:45 - БОДИГАРД
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 3377 Коментари: 0 Гласове:
-11

Последна промяна: 02.12.2017 13:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  БОДИГАРД

 

Аз съм Котьо- бодигард-

по- велик от Скотланд Ярд!

Детектив съм печен, стар-

за бандита-жив кошмар !

Ей тъй-мръдна ли мустак-

и..начишква се от страх!

 

Сгащих Лъв-крадец в сафари.

Скрил се Лъвчо в Калахари.

След големите шамари

на молба го той удари:

-Моля ти се ,бате  Котьо

да  ми пощадиш живота  !

Дивеч търсиш?Ей го-Слонът.!

Едра мръвка!-Десет тона !

 

-Мяу-мяу!-Яростно извиках.

В миша дупка Слон натиках!

Дърпам Слона за хобота:

-Стига в Африка се мота!

Ако ти е мил живота-

ще те яхам до  Европа!

Звезден номер ще сме в цирка!-

„Слонски танц-под мойта свирка!”

 

Ееей!Къде ли не съм скитал?

И на Кита съм връхлитал!

-Хлъц!-Език от страх преплита,

плаче:-Милост, Котьо!Рита

с подкованите копита.

Да не би там,в океана

за ушите да го хвана

и…-Цамбур-лумбур!-в тигана

да го пържа-като мряна!

 

Мъррр!Зад мен-злокобна сянка !!

Тоз път аз съм , май , примамка?

Стъпва крадешком,на пръсти!

Божичко!Ще се  прекръстя!!

Зъботракам,в пот треперя…

 

Где ли дупка да намеря ?

……………………………………

Где ли? В дупката на мишка.

Знаеш го от детска книжка.

…………………………………..

Ой!  „Героят” се начишка !

 

 

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 151968
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031